NUUTSTE BYDRAES

Gedagtes vir elke dag

Of lees almal by Gedagtes vir elke dag

God se oordeel oor volke en enkelinge is persoonlik van aard – Hy ondersoek harte: “Ek, die Here, deursoek die hart, toets die niere, om aan elkeen te gee na sy weë...” (Jer.17:10).

DIE BEDIENING VAN VERSOENING

HERVORMINGSSONDAG 31 OKTOBER

Ds A.E. van den Berg

En dit alles is uit God wat ons met Hom versoen het deur Jesus Christus en ons die bediening van die versoening gegee het, naamlik dat God in Christus die wêreld met Homself versoen het deur hulle hul misdade nie toe te reken nie en die woord van die versoening aan ons toe te vertrou. Ons tree dan op as gesante om Christus wil, asof God deur ons vermaan. Ons bid julle om Christus wil: Laat julle met God versoen” (2 Kor.5:18-20)

Ons leef net eenmaal op die aarde waarna ons sterf en ná die oordeel na een van twee plekke ewige eindbestemmings gaan – hemel of hel. Nie een daarvan word op ons afgedwing nie; ons kies self waarheen ons wil gaan. Die meeste mense kies die hel. Jesus sê self:

“....want breed is die poort en wys is die pad wat na die verderf lei, en daar is baie wat daardeur ingaan” (Mt.7:13).  

Hoe kom ʼn mens in die hemel? Is daar iets wat jou daarheen kan vat? As jy bv. Kaapstad toe wil gaan, maak jy van ʼn vervoermiddel gebruik om daar te kom. Werk dit ook so na die hemel?   Nee; daar is geen vervoermiddel daarheen nie. Jy het Iemand nodig om jou daarheen te vat – Jesus Christus. Kan jy self iets doen?   Nee, behalwe ʼn persoonlike, geestelike ontmoeting met Jesus wat die bekering genoem word, kan jy absoluut niks doen nie. Net Jesus kan jou natuurlike koers op pad hel toe na ʼn genadige koers op pad hemeltoe verander! 

Joh.1 sê dat almal wat Jesus as Verlosser aangeneem het, kinders van God is (:14). Joh.14 sê dat die hemel ʼn Vaderhuis is – die plek vir God se kinders wat tot sterwe kom.   Dis net vir hulle en geen ander toeganklik nie ongeag hoe goed sulke mense ook al was. Die bekering is die toegangskaartjie na die Vaderhuis.

Hoe en wanneer kom ʼn mens tot bekering? Sodra jy besef dat jy geestelik stukkend is. Sonde maak mense stukkend en stukkende mense gaan nie hemel toe nie, maar moet eers heelgemaak word; iets wat net Jesus kan doen. Hierdie heelmaak word versoening genoem – jy word deur Jesus met God versoen. Sonde maak ons wild en laat ons soos ʼn Adam en Eva van ouds van God af wegvlug. Versoening maak ons mak en nuwe mense (2 Kor.5:17).

Mense het van vroegs af al besef dat hulle stukkend is. Sommige het met God vrede gemaak soos Henog waarvan ons in Gen.5 lees dat hy met God gewandel het.   So ook Noag wat regverdig bevind is en saam met sy gesin gespaar is. Ons lees ook in Heb.11 van al die Ou Testamentiese geloofshelde; almal stukkende mense wat deur God heelgemaak is.

Met verloop van tyd het God voltyd van mense gebruik gemaak om mense te help om heel te word – die priesters genoem. Die versoening met God het ʼn belangrike bediening geword. Lev.16 maak van die Groot Versoendag melding en vertel hoe hierdie bediening plaasgevind het. Diere is geslag en as ʼn versoening van sonde aan God geoffer. Hy het dit aangeneem waarna die priester kwytskelding van straf in God se Naam aangekondig het. God het deur die priester na die sondaar gewerk sodat stukkende mense heel kon word en van ʼn ewige hemelwoning verseker kon wees.

Nadat Christus aan die kruis vir ons sonde gesterf het, het die offers en priesteramp verval. Omdat Christus die volmaakte offer was, kon niemand op die ou manier meer die hemel beërwe nie. Hy was die Lam van God waarna mense slegs op grond van die bekering in die hemel kon kom.

Dit beteken egter nie dat die bediening van die versoening toe gestaak is nie. Dis in alle erns voortgesit, nie meer deur priesters nie, maar deur leraars.  Daarom word ʼn leraar se werk bediening genoem; die bediening van versoening. Dis ʼn leraar se begeerte dat mense hulle met God versoen en geestelik heel word. Hoor hoe pleit Paulus as leraar:

Ons bid julle om Christus wil: Laat julle met God versoen” (2 Kor.5:20).

Word heel!

Daarom het die kerk geen groter taak as om mense met God te versoen nie. ʼn Kerk wat dit nie doen nie, is vir God ʼn gruwel en vir mense ʼn struikelblok want dit beroof mense van die hemel!   En daar is sulke kerke. Sommige het selfs miljoene lidmate soos bv. die Roomse Kerk (RK).

Die RK het teen die vierde eeu ontstaan toe die ou Babiloniese afgodsdiens onder die dekmantel van die Christendom voortgesit is. Teenstanders is erg vervolg, gemartel en op brandstapels verbrand, alles in die naam van kerk!   Geen wonder dat die geskiedenis na hierdie tyd as die Donker Middeleeue verwys nie omdat die lig van Christus nie uit so ʼn kerk kon skyn sodat stukkende mense heel kon word nie. Die gevolg was dat ʼn sataniese duisternis vir eeue lank op die mensdom neergedaal het.

God laat vaar egter nooit die werk van sy hande nie en het Sondag 31 Oktober 1517, presies 504 jaar gelede, ʼn hervorming deur Martin Luther, ʼn 34 jarige Duitse priester begin. Dit was die begin van Protestantisme, die kerklike erfenis waarin ons kerk deel en ook duidelik in sy naam gehoor kan word.   Die kerk het Babel afgeskud om weer kerk van Christus te word!

Wat het Luther daartoe gebring? Iets wat hom gehinder het en waarvan die teksverse melding maak – die bediening van die versoening.   God het hierdie bediening van die begin af aan die kerk toevertrou en is dit die kerk se taak om mense te begelei om hul met God te versoen en heel te word. ʼn Kerk wat hieroor lieg, laat miljoene mense in die hel beland. En dis wat Luther gepla het; die RK het vir mense gelieg en siele die ewige verderf ingestuur!

Die probleem was en is vandag nog daar – die RK se valse bediening van die versoening.  Hulle verkondig dat as jy gedoop is, aan die kerk behoort en goeie werke doen, jy gered is. Daarbenewens moet jy tot Maria bid, want sy is die eintlike middelaar en baie meer vergewensgesind as Jesus.

Daarbenewens het die RK met die priesteramp volhard – kerklui wat Jesus met ʼn weersinswekkende karikatuur van die nagmaal opnuut offer.  Dis die evangelie van die hel! Sulke versoening is vals en het niks met Jesus se offer aan die kruis te maak nie. Nie Maria of enige ander sg. heilige nie, net Jesus kan dit bewerkstellig. Hy sê self:

Ek is die weg, die waarheid en die lewe; niemand kom na die Vader behalwe deur My nie” (Joh.14:6).

Daar word gesê dat alle paaie na Rome lei. Ek kan op grond van God se Woord vir u sê dat die pad na die hemel bitter ver by Rome verbyloop! Daarom kan ons God nie genoeg vir Protestantisme en die suiwere bediening van die versoening dank nie.  

Maar dan moet ons geloofsekerheid hê, anders is ons in werklikheid niks beter as die Roomse Katoliek wat voor sy afgode kniel en glo dat die kerk hom ná sy dood die hemel sal indra nie. Ek tree as gesant van God op en pleit by elkeen wat Jesus nog nooit as Verlosser aangeneem het nie: Laat jou met God versoen en word heel vir die ewige lewe!

Opsoek na inligting?

  • UBUNTU; Herbedink

    Die gonswoord van 'n dekade of wat gelede, nl 'Ubuntu', het 'n mens nuuskierig gemaak. Wat sou die mooiklinkende woord: 'u-bun-tu' wat blykbaar oornag groot handelswaarde ontwikkel het, werklik beteken? Nadat Desmond Tutu in 'n videosnit die betekenis verduidelik het as:'I am because we are' en Bill Clinton daarop probeer verbeter het met: 'I am because you are', kon dit nie anders nie. Dié saak moes ondersoek word.

    Na 'n ompad deur Afrika en selfs die antieke geskiedenis, is weer in die eie tyd, by uitsprake van Mbeki, Tutu, Steve Biko en andere uitgekom. Daarna is na Ubuntu en die wêreldpolitiek gekyk, maar ook na 'n ubuntuplan en ekonomiese seifbeskikking met die oog op oorlewing.

    Die skrywer, Tobie Hart, slaag met hierdie werk om die leser te boei met aktuele inligting wat elkeen raak. Ook die voorblad, met reënboog en standbeeld praat met die leser.

    Die boek, teen R260-00 per harde kopie kan bestel word by: Groep 7 Drukkers Hierdie e-posadres word van Spambotte beskerm. Jy moet JavaScript ontsper om dit te lees..         Die boek is ook in Engels beskikbaar as Ubuntu: Re-invented

     
  • BYBEL 1933/53-druk nou gratis

    Gelofteland is dankbaar om aan al ons lesers die 1933/53-uitgawe van die Bybel gratis te voorsien. Al wat u hoef te doen is om 'n e-pos na

    Hierdie e-posadres word van Spambotte beskerm. Jy moet JavaScript ontsper om dit te lees.

    te stuur met die versoek om die Bybel te ontvang, en ons sal dit aan u stuur.

     

    _____________________

     

     Laserskywe in stelle van 10 te koop

    VRYHEIDSBEDIENING

    Ds. Andre van den Berg werk sedert November 1990 weekliks met volksgenote in die gevangenis in Pretoria-Sentraal. Hy bied ʼn reeks laserskywe teen R200 (posgeld uitgesluit) per stel van 10 aan. Die opbrengs van hierdie verkope gaan vir Gevangenisbediening.

    Dit handel oor aktuele onderwerpe soos:

    1. Die lewe hiernamaals.
    2. Word verantwoordelik oud.
    3. Die pad na die ewigheid.
    4. Bied beproewing die hoof.
    5. Raad vir tieners.
    6. Gelowige kinderopvoeding.
    7. Oorwin depressie.
    8. Kikker jou huwelik op .
    9. Alle mense is nie gelyk nie.
    10. Homoseksualisme - ʼn gruwel vir God.

    Bestel by:

    E-pos: Hierdie e-posadres word van Spambotte beskerm. Jy moet JavaScript ontsper om dit te lees.

    Sel: 074 967 5187

    Bankbesonderhede:

    ABSA

    VRYHEIDSBEDIENING

    9062088855

    _______________

     

    Skryf in vir die gratis e-blad OORSIG EN REPLIEK

    'n Blad wat dmv verduidelikende agtergrond by die kern van ons volk se
    stryd uitkom.

    Kontak die redakteur by

    Hierdie e-posadres word van Spambotte beskerm. Jy moet JavaScript ontsper om dit te lees.

    Lees ons gereelde uittreksels daaruit hier op Gelofteland by OORSIG EN REPLIEK

    __________
     
    DIE HISTORIESE KOMPAS
    _________ 
     
    BOEKRESENSIE:

    Die Legkaart van ons Lewe – ‘n Boodskap van Hoop

    Lees meer oor dié getuienis by:

    DIE LEGKAART VAN ONS LEWE

    __________

    BOEKRESENSIE:

    DIE VOLMAAKTE REPUBLIEK – Christen-Teokratiese Separatisme

    Suid-Afrika verkeer tans in 'n kommerwekkende toestand omdat mense se kennis oor die Bybel en die Staat so verwater het dat land en volk as gevolg hiervan ten gronde gaan.

    Hierdie boek uit die pen van ds AE van den Berg, het in gedrukte vorm verskyn.  Dit bring helder perspektief oor rasseverskille en natuurlike skeiding wat sal lei tot die herstel van Suid-Afrika. Die land het 'n dringende behoefte wat landsburgers van geestelike denke sal laat verander en van onregte en gewaande vryheid sal bevry.

    Sinvolle besluite in die lig van God se Woord, en onophoudelik gebed dat bevryding spoedig verwesenlik word, is noodsaaklik. Politiek is erns en harde werk wat wet en orde handhaaf en durf nie in eerlose hande gelaat te word nie. God is 'n God van orde, en mense word aangemoedig om die koninkryk van God eerste te stel.

    U kan hierdie boek bestel by ds A E van den Berg

    Tel: 074 967 5187  of by

    vryheidsbediening

    @gmail.com

    Prys: R50-00

     
  •                                                                        ______________

     

    BOEKE TE KOOP

    ‘n Nuwe Trek: Terug na u God

    Die Oerteks van die lotsbepalende 1838-Gelofte

    J L du Toit & dr L du Toit

    'n Bundel oor die bronne vir die 1838-Gelofte is nou ook by Exclusive Books in Suid-Afrika beskikbaar: 

    Alhoewel die nuutste prys op Exclusive Books se netwerf tans R191 per boek is kan u dit vir so min as R60 per boek direk by Hierdie e-posadres word van Spambotte beskerm. Jy moet JavaScript ontsper om dit te lees.. bestel.

    Lees meer by: 'N NUWE TREK: TERUG NA GOD

    _______________

    ONDERSTEUN U VOLKSGENOTE IN DIE GEVANGENIS

    Wil u meer oor aktuele onderwerpe lees of vir iemand 'n besondere geskenk gee? Goeie voornemens;  Dink reg, leef reg; Moenie bekommer nie; Leuens; Woestyngedagtes, en Niks ontbreek nie, is van die aktuele onderwerpe wat in twee besondere preekbundels behandel word. Vir slegs R60 elk of R100 vir beide kan u 'n waardevolle bydrae maak vir u volksgenote in die gevangenis. Ondersteun hulle asseblief en bestel nou hierdie preekbundels by ds Andrè van den Berg by

    Hierdie e-posadres word van Spambotte beskerm. Jy moet JavaScript ontsper om dit te lees.

                                                                           ________________

     

    GOD PRAAT MET DIE BOEREVOLK – DEEL 2

    Hierdie bundel, net soos deel I, is saamgestel uit twintig van die beste boodskappe wat sterk op ons volkslewe gerig is. Die inhoud bestaan uit aktuele onderwerpe wat die daaglikse lewe van elke Christen raak. Die koste beloop slegs R60 (posgeld uitgesluit) en is 'n uitstekende geskenk vir die regte persoon. Die inkomste gaan in geheel aan gevangenisdiens vir ons volksgenote.
    Plaas u bestelling per e-pos by ds Andrè van den Berg by

    Hierdie e-posadres word van Spambotte beskerm. Jy moet JavaScript ontsper om dit te lees.

    of skakel hom by 074 967 5187

    ________________

    Bestel 'n uitstekende digbundel deur BOERIUS
    Volledige besonderhede hier:

    Gietoffers van my Siel


    _________________

    Hierdie e-posadres word van Spambotte beskerm. Jy moet JavaScript ontsper om dit te lees.

     
  •  

    DIE CHARISMATIESE GEVAAR
    Mense word so maklik deur dwaalleringe mislei. In hierdie boek word talle kwelvrae beantwoord.

VERGADERING-

PROSEDURES

(GRATIS)

Daar is min mense wat nog die waarde van 'n ordelike byeenkoms bedink en kan uitvoer. Sonder hierdie kennis en orde en gedissiplineerde toepassing daarvan sal 'n byeenkoms in wanorde verval en die doel van die vergadering nie bereik word nie. Die boekie kom handig te pas in alle omstandighede waar 'n vergadering van persone plaasvind, ongeag die sakelys of doel van die byeenkoms.

Klik hier om die boekie wat u op hoogte kan bring van korrekte vergaderingprosedures, gratis af te laai. Indien u van Windows 10 gebruik maak sal die inhoud outomaties onder die lêer "Downloads" geberg word en kan dit daar gehaal en gebêre word waar ookal dit maklik gevind kan word.

 

GRATIS E-BOEKE EN VERSBUNDELS OM AF TE LAAI:

 

As God volke aan hul eie lot oorlaat

Die waarheid oor ons volk en die Nuwe SA

Volksverraad geskryf deur adv. P.J. Pretorius

'n Oorblyfsel... deur genade alleen

Christen-Teokratiese Separatisme

Verse van Verset

Vreedsame Naasbestaan = Afsonderlike Ontwikkeling

No Ships in the Harbour

Ons heilsverhaal in die Ou Testament

Daniel

Evolusie - kan ek dit glo?

Petrus, die rots

Romeo en Juliet

Ester

Apokriewe - By modderpoele of suiwer fonteine?

Midsomernagdroom - Shakespeare in Afrikaans

Die Openbaring van Henog

Die Derde Tempel

Macbeth - Shakespeare in Afrikaans

Met ryperd en mauser

Goue strate het nie stof nie

Derdepoort

Die Laaste Pous

Josef

Rut

Drie Eeue van Onreg

Ons Geskiedenis

Engelse skandvlekke

Voortrekker-Pioniers in Oos-Transvaal

_______________

 

 

1919: VRYHEIDSDEPUTASIE KEER TERUG

1800: GRAAFF- REINETSE REBELLE GEVONNIS

1917: OOM JAPIE HELPMEKAAR

SKERP SLAGSPREUKE

(Lees die reeks by SKERP SLAGSPREUKE)

                                                                         __________________

 

AFRIKAANSE IDIOME EN GESEGDES

(Lees by AFRIKAANSE IDIOME EN GESEGDES - die hele reeks

                                                                         __________________                                                                  

In die sweet van sy aanskyn eet die Adamskind sy brood; in die sweet van 'n ander se aanskyn sy pastei.

Leer jou ambag so goed dat jy jou altyd kan verhuur aan 'n baas wat daar minder kennis van het as jy. Dan sal jy sy baas wees.

'n Presiese baas hou nie nalatige knegte lank nie. Dié wat hy nie wegja nie loop weg.

Maak in die somer hout bymekaar en sit in die winter by die vuur.

Besoekers aanlyn

Ons het 1915 gaste aanlyn