NUUTSTE BYDRAES

Gedagtes vir elke dag

Of lees almal by Gedagtes vir elke dag

As mense vir my sê: ""Ek het nie tyd gehad nie," is dit nege uit die tien kere 'n geval van "Ek het nie vir jóú tyd gehad nie."

PINKSTERWEEK 1-6 JUNIE

Ds Andrè van den Berg

Lees reeks by Pinkster 2014

IN GOD SE OEFENSAAL

Geloofsgemeenskap

Skrif:  Hand.2:37-47

Sang: Ps.119:1+7; Ges.228:1 +3

Teks: “En hulle het volhard in die apostels en in die gemeenskap en in die breking van die van die brood en in die gebede” (:42).

Om geestelik te groei, moet gelowiges bewustelik oefen:  “Maar verwerp onheilige en oudwyfse fabels en oefen jou in die godsaligheid” (1Tim.4:7).   Benewens gebed, meditasie en sang, is geloofsgemeenskap een van die beste geloofs-oefeninge in God se oefensaal en word in Grieks koinonia genoem.  Dit beteken om aktief (handelend) aan iets deel te neem.  Een van die vyf vrae waarop nuwe lidmate bevestigend moet antwoord is of hulle beloof om aktief aan die werksaamhede van hul gemeente deel te neem.   Hulle verbind hulle met ’n plegtige belofte voor God en die gemeente tot koinonia.

Omdat Christene graag saam verkeer, doen hulle graag dinge saam.   Lukas skryf in Handelinge hieroor.   Christene het gereeld saamgekom om te bid en te sing en saam te eet omdat hierdie geloofsgemeenskap vir hulle kosbaar was.

’n Groot samelewing-probleem van vandag is mensgesentreerdheid, nie net op sekulêre vlak nie, maar ook op kerklike gebied.   Baie kerkgangers geniet nie hul tyd saam met medegelowiges nie.  Dit word aan die sporadiese bywoning van eredienste gesien, so ook die versuim om ander kerklike byeenkomste by te woon of aan Bybelstudies deel te hê.  Wat is die rede daarvoor?  Mense is selfsugtig en vind slegs belang by dinge wat op hulle betrekking het.  Sulke mense het weinig belang by ander mense se behoeftes.     Dit is fataal vir ’n kerk!

Christus verwag van Sy volgelinge om hulself te verloën; nie te verhef nie.   Niemand is vol van God se Gees en terselfdertyd ook vol van homself nie!  Daarom is selfsug een van die lelikste kenmerke waarvan ’n mens gered moet word.  Om aan jouself verslaaf te wees, is die ergste van alle verslawing.  Die Bybel sê dat ons nie vir onsself bestaan nie, maar vir ons medemens.

Selfsug lei tot lelike dinge soos verkragting, diefstal, aanranding en moord.  Dit laat ook drank- en dwelmmisbruik toeneem soos wat mense aan die werklikheid probeer ontsnap.    Op kerklike gebied soek selfsugtige mense eerder na die gevoelsgodsdienste as na die waarheid.  Hierdie kerke laat hulle goed voel; die eie ek!  Daarom stroom mense na die charismatiese kerke.

Ten spyte van tegnologiese wonders soos rekenaars, selfone, e-posse en Skype wat mense nader aan mekaar bring, bring dit geen sinvolle menseverhoudings nie.   In sommige gevalle het dit selfs vir mense makliker gemaak om afgesonder van mekaar te leef!

God het ’n wonderlike oplossing vir selfsug – geloofsgemeenskap.   Daarom is dit goed dat gelowiges gereeld byeenkom om mekaar te vermaan, aan te spoor en te bemoedig: “en laat ons op mekaar ag gee om tot liefde en goeie werke aan te spoor; en laat ons ons onderlinge byeenkoms nie versuim soos sommige die gewoonte het nie, maar laat ons mekaar vermaan” (Heb.10:24.25).   Daarvoor is die bywoning van eredienste, Bybelstudies en ander geestelike geleenthede onontbeerlik.  Wanneer gelowiges byeenkom, beoefen hulle geloofsgemeenskap en word hulle fiks in God se oefensaal.

In die tyd van Paulus het sake in Korinte lelik skeefgeloop.   Mense het tydens samekomste in brabbeltaal begin praat en voorgegee dat dit hemelse tale was wat die Heilige Gees hulle laat praat het.   Dit was ’n lelike dwaling waarmee Satan die eenheid in die gemeente wou vernietig.  Hierdie tale-spreek het die gemeente nie gestig nie, maar eerder ernstig ontstig!   Paulus spreek dit aan: “Hoe staan die saak dan, broeders?   Wanneer julle saamkom, dan het elkeen van julle ’n psalm, of ’n lering of ’n taal of ’n openbaring of ’n uitlegging – laat alles tot stigting geskied” (1 Kor.14:26).

Die hoofdoel van geloofsgemeenskap is om gelowiges te versterk.  Paulus skryf aan die Romeine: “wat ek verlang om julle te sien, om julle een of ander geestelike genadegawe mee te deel, sodat julle versterk kan word” (Rom.1:11).

By geleentheid sê Jesus vir Petrus: “Maar Ek het vir jou gebid, dat jou geloof nie ophou nie; en as jy eendag bekeerd is, moet jy jou broeders versterk” (Luk.22:32).  Bekeerd dui op Petrus se vervulling met die Heilige Gees.  En wat ’n geestelike metamorfose het Petrus nie beleef nie!   Sy sendbriewe het die gelowiges van sy tyd asook diegene daarna altyd versterk.

Vir geloofsgemeenskap is Bybelkennis onontbeerlik.   Kennis van die Bybel lei tot kennis van God Drie-enig en kennis van Hom tot geestesverryking en geestesverryking tot geestelike fiksheid.    Soos wat ’n mens nie in ’n oefensaal sonder apparate fiks kan word nie, so ook nie sonder kennis van die Bybel nie.  Daarom is dit hartseer om te sien hoe gebrekkig baie kerkgangers se Bybel-kennis is!  Daar is by baie mense geen behoefte aan kennis van hierdie wonderlike Boek uit die hand van God self nie!

Die vroeë Christene het dikwels in huise vir Bybelstudie byeen gekom.  “En hulle het nie opgehou om elke dag in die tempel en van huis tot huis te leer nie en die evangelie is verkondig dat Jesus die Christus is” (Hand.5:42).    Paulus praat met die ouderlinge van Efese: “hoe ek niks agtergehou het van wat nuttig is nie, om dit aan julle te verkondig en julle te onderrig in die openbaar en in julle huise” (Hand.20:20).   Tuis Bybelstudies is ’n wonderlike geleentheid vir geloofsgemeenskap.

Geloofsgemeenskap is wonderlike oefening.

(i) Daardeur kom ons geestelike verpligtinge teenoor mekaar na: “En as een lid ly, ly al die lede saam; en as een lid geëer word, is al die lede saam bly” (1 Kor.12:26).

(ii)  Deur geloofsgemeenskap stig ons mekaar: “Laat die woord van Christus ryklik in julle woon in alle wysheid.  Leer en vermaan mekaar met psalms en lofsange en geestelike liedere en sing in julle hart met dankbaarheid tot eer van die Here” (Kol.3:16).

(iii)  Deur geloofsgemeenskap dien ons mekaar in liefde: “Want julle is tot vryheid geroep, broeders, gebruik net nie julle vryheid as ’n aanleiding vir die vlees nie, maar dien mekaar deur die liefde” (Gal.5:13).

(iv) Deur geloofsgemeenskap bid ons vir mekaar: “Bely mekaar julle misdade en bid vir mekaar, sodat julle gesond kan word.   Die vurige gebed van ’n regverdige het groot krag” (Jak.5:16).

(v) Deur geloofsgemeenskap keer ons dwaling: “Broeders, as een onder julle van die waarheid afgedwaal het en iemand hom bekeer, laat hy weet dat die een wat ’n sondaar van sy dwaalweg bekeer, ’n siel uit die dood sal red en ’n menigte sondes sal bedek” (Jak.5:19,20).

(vi) Deur geloofsgemeenskap leer ons om gasvry te wees: “Wees gasvry jeens mekaar sonder om te murmureer” (1 Pet.4:9).

Geloofsgemeenskap het ook ’n ander sy - ander gelowiges help jou.

Ons het ander se onderskraging en bemoediging nodig om getrou te bly:” Sorg daarvoor, broeders, dat daar nie miskien in een van julle ’n bose en ongelowige hart is deurdat hy van die lewende God afvallig word nie.   Maar vermaan mekaar elke dag … sodat niemand van julle deur die verleiding van die sonde verhard word nie, want ons het deelgenote van Christus geword, as ons net die begin van ons vertroue tot die einde toe onwrikbaar vashou” (Heb.3:12-14).

Ons het troos en onderskraging in tye van beproewing baie nodig.  “Daarom, bemoedig mekaar en bou die een die ander op…” (1 Thess.5:11).  Samevattend:  God onderskraag ons van twee kante - direk en ook indirek deur mense.

Uit die woord geloofsgemeenskap lei ons duidelik af dat dit nie ’n ding is wat alleen gedoen word nie.   Pasop dus op vir die gevaar van mensgesentreerdheid en ’n eiegeregtige afsondering in die geestelike lewe.  Waardeer eerder die waarde van geloofsgemeenskap soos wat ons bely: “Ek glo aan die gemeenskap van die gelowiges” .

Opsoek na inligting?

  • BYBEL 1933/53-druk nou gratis

    Gelofteland is dankbaar om aan al ons lesers die 1933/53-uitgawe van die Bybel gratis te voorsien. Al wat u hoef te doen is om 'n e-pos na

    Hierdie e-posadres word van Spambotte beskerm. Jy moet JavaScript ontsper om dit te lees.

    te stuur met die versoek om die Bybel te ontvang, en ons sal dit aan u stuur.

     

    _____________________

     

     Laserskywe in stelle van 10 te koop

    VRYHEIDSBEDIENING

    Ds. Andre van den Berg werk sedert November 1990 weekliks met volksgenote in die gevangenis in Pretoria-Sentraal. Hy bied ʼn reeks laserskywe teen R200 (posgeld uitgesluit) per stel van 10 aan. Die opbrengs van hierdie verkope gaan vir Gevangenisbediening.

    Dit handel oor aktuele onderwerpe soos:

    1. Die lewe hiernamaals.
    2. Word verantwoordelik oud.
    3. Die pad na die ewigheid.
    4. Bied beproewing die hoof.
    5. Raad vir tieners.
    6. Gelowige kinderopvoeding.
    7. Oorwin depressie.
    8. Kikker jou huwelik op .
    9. Alle mense is nie gelyk nie.
    10. Homoseksualisme - ʼn gruwel vir God.

    Bestel by:

    E-pos: Hierdie e-posadres word van Spambotte beskerm. Jy moet JavaScript ontsper om dit te lees.

    Sel: 074 967 5187

    Bankbesonderhede:

    ABSA

    VRYHEIDSBEDIENING

    9062088855

    _______________

     

    Skryf in vir die gratis e-blad OORSIG EN REPLIEK

    'n Blad wat dmv verduidelikende agtergrond by die kern van ons volk se
    stryd uitkom.

    Kontak die redakteur by

    Hierdie e-posadres word van Spambotte beskerm. Jy moet JavaScript ontsper om dit te lees.

    Lees ons gereelde uittreksels daaruit hier op Gelofteland by OORSIG EN REPLIEK

    __________
     
    DIE HISTORIESE KOMPAS
    _________ 
     
    BOEKRESENSIE:

    Die Legkaart van ons Lewe – ‘n Boodskap van Hoop

    Lees meer oor dié getuienis by:

    DIE LEGKAART VAN ONS LEWE

    __________

    BOEKRESENSIE:

    DIE VOLMAAKTE REPUBLIEK – Christen-Teokratiese Separatisme

    Suid-Afrika verkeer tans in 'n kommerwekkende toestand omdat mense se kennis oor die Bybel en die Staat so verwater het dat land en volk as gevolg hiervan ten gronde gaan.

    Hierdie boek uit die pen van ds AE van den Berg, het in gedrukte vorm verskyn.  Dit bring helder perspektief oor rasseverskille en natuurlike skeiding wat sal lei tot die herstel van Suid-Afrika. Die land het 'n dringende behoefte wat landsburgers van geestelike denke sal laat verander en van onregte en gewaande vryheid sal bevry.

    Sinvolle besluite in die lig van God se Woord, en onophoudelik gebed dat bevryding spoedig verwesenlik word, is noodsaaklik. Politiek is erns en harde werk wat wet en orde handhaaf en durf nie in eerlose hande gelaat te word nie. God is 'n God van orde, en mense word aangemoedig om die koninkryk van God eerste te stel.

    U kan hierdie boek bestel by ds A E van den Berg

    Tel: 074 967 5187  of by

    vryheidsbediening

    @gmail.com

    Prys: R50-00

     
  •                                                                        ______________

     

    BOEKE TE KOOP

    ‘n Nuwe Trek: Terug na u God

    Die Oerteks van die lotsbepalende 1838-Gelofte

    J L du Toit & dr L du Toit

    'n Bundel oor die bronne vir die 1838-Gelofte is nou ook by Exclusive Books in Suid-Afrika beskikbaar: 

    Alhoewel die nuutste prys op Exclusive Books se netwerf tans R191 per boek is kan u dit vir so min as R60 per boek direk by Hierdie e-posadres word van Spambotte beskerm. Jy moet JavaScript ontsper om dit te lees.. bestel.

    Lees meer by: 'N NUWE TREK: TERUG NA GOD

    _______________

    ONDERSTEUN U VOLKSGENOTE IN DIE GEVANGENIS

    Wil u meer oor aktuele onderwerpe lees of vir iemand 'n besondere geskenk gee? Goeie voornemens;  Dink reg, leef reg; Moenie bekommer nie; Leuens; Woestyngedagtes, en Niks ontbreek nie, is van die aktuele onderwerpe wat in twee besondere preekbundels behandel word. Vir slegs R60 elk of R100 vir beide kan u 'n waardevolle bydrae maak vir u volksgenote in die gevangenis. Ondersteun hulle asseblief en bestel nou hierdie preekbundels by ds Andrè van den Berg by

    Hierdie e-posadres word van Spambotte beskerm. Jy moet JavaScript ontsper om dit te lees.

                                                                           ________________

     

    GOD PRAAT MET DIE BOEREVOLK – DEEL 2

    Hierdie bundel, net soos deel I, is saamgestel uit twintig van die beste boodskappe wat sterk op ons volkslewe gerig is. Die inhoud bestaan uit aktuele onderwerpe wat die daaglikse lewe van elke Christen raak. Die koste beloop slegs R60 (posgeld uitgesluit) en is 'n uitstekende geskenk vir die regte persoon. Die inkomste gaan in geheel aan gevangenisdiens vir ons volksgenote.
    Plaas u bestelling per e-pos by ds Andrè van den Berg by

    Hierdie e-posadres word van Spambotte beskerm. Jy moet JavaScript ontsper om dit te lees.

    of skakel hom by 074 967 5187

    ________________

    Bestel 'n uitstekende digbundel deur BOERIUS
    Volledige besonderhede hier:

    Gietoffers van my Siel


    _________________

    Hierdie e-posadres word van Spambotte beskerm. Jy moet JavaScript ontsper om dit te lees.

     
  •  

    DIE CHARISMATIESE GEVAAR
    Mense word so maklik deur dwaalleringe mislei. In hierdie boek word talle kwelvrae beantwoord.

VERGADERING-

PROSEDURES

(GRATIS)

Daar is min mense wat nog die waarde van 'n ordelike byeenkoms bedink en kan uitvoer. Sonder hierdie kennis en orde en gedissiplineerde toepassing daarvan sal 'n byeenkoms in wanorde verval en die doel van die vergadering nie bereik word nie. Die boekie kom handig te pas in alle omstandighede waar 'n vergadering van persone plaasvind, ongeag die sakelys of doel van die byeenkoms.

Klik hier om die boekie wat u op hoogte kan bring van korrekte vergaderingprosedures, gratis af te laai. Indien u van Windows 10 gebruik maak sal die inhoud outomaties onder die lêer "Downloads" geberg word en kan dit daar gehaal en gebêre word waar ookal dit maklik gevind kan word.

 

GRATIS E-BOEKE EN VERSBUNDELS OM AF TE LAAI:

 

As God volke aan hul eie lot oorlaat

Die waarheid oor ons volk en die Nuwe SA

Volksverraad geskryf deur adv. P.J. Pretorius

'n Oorblyfsel... deur genade alleen

Christen-Teokratiese Separatisme

Verse van Verset

Vreedsame Naasbestaan = Afsonderlike Ontwikkeling

No Ships in the Harbour

Ons heilsverhaal in die Ou Testament

Daniel

Evolusie - kan ek dit glo?

Petrus, die rots

Romeo en Juliet

Ester

Apokriewe - By modderpoele of suiwer fonteine?

Midsomernagdroom - Shakespeare in Afrikaans

Die Openbaring van Henog

Die Derde Tempel

Macbeth - Shakespeare in Afrikaans

Met ryperd en mauser

Goue strate het nie stof nie

Derdepoort

Die Laaste Pous

Josef

Rut

Drie Eeue van Onreg

Ons Geskiedenis

Engelse skandvlekke

Voortrekker-Pioniers in Oos-Transvaal

_______________

 

 

1919: VRYHEIDSDEPUTASIE KEER TERUG

1800: GRAAFF- REINETSE REBELLE GEVONNIS

1917: OOM JAPIE HELPMEKAAR

SKERP SLAGSPREUKE

(Lees die reeks by SKERP SLAGSPREUKE)

                                                                         __________________

 

AFRIKAANSE IDIOME EN GESEGDES

(Lees by AFRIKAANSE IDIOME EN GESEGDES - die hele reeks

                                                                         __________________                                                                  

In die sweet van sy aanskyn eet die Adamskind sy brood; in die sweet van 'n ander se aanskyn sy pastei.

Leer jou ambag so goed dat jy jou altyd kan verhuur aan 'n baas wat daar minder kennis van het as jy. Dan sal jy sy baas wees.

'n Presiese baas hou nie nalatige knegte lank nie. Dié wat hy nie wegja nie loop weg.

Maak in die somer hout bymekaar en sit in die winter by die vuur.

Besoekers aanlyn

Ons het 1495 gaste aanlyn