NUUTSTE BYDRAES

Gedagtes vir elke dag

Of lees almal by Gedagtes vir elke dag

Die verloop van elkeen van ons se geskiedenis berus by die keuses wat ons maak. Ons kan ook kies om NIE ons eie vyand te wees nie – 'n keuse wat ongelukkig deur baie min mense gemaak word.

WAAROM VERHOOR GOD NIE ALLE GEBEDE NIE?

Ds Andrè van den Berg

“Julle bid en julle ontvang nie, omdat julle verkeerd bid…” (Jak. 4:3)

Gebed is ʼn voorreg wat God slegs vir die mens bestem het omdat die mens na God se beeld en gelykenis gemaak is.  Hierdie Bybelse uitdrukking beteken egter nie dat ons soos God lyk nie want die Bybel leer ons dat God Gees is.   Om na die beeld van God geskape te wees, beteken dat God vir Hom in die mens ʼn gespreksgenoot geskape het.   Dink daaraan dat die mens die enigste van God se skeppings is wat met Hom kan praat.  Daarom is dit vir elke mens ʼn hemelse voorreg om met sy Skepper te praat.  Elke gebed is soos ʼn hek wat na die hemel oopgemaak word!

Soos wat die maan ʼn beduidende invloed op seegetye het, beïnvloed gebed ons geestelike lewe.   Hoe sterker ons gebedslewe is, hoe hoër is ons geestelike gety.   Die teenoorgestelde is egter ook waar.  Hoe minder ons bid, hoe swakker is ons geestelike lewe.

Mense besef nie altyd die krag van gebed nie.   Geen natuurkrag kan daarmee vergelyk word nie.   Dis kragtiger as swaartekrag, elektrisiteit of atoomkrag.   Daarom vind gelowiges hul grootste krag in gebed en vrees Satan gebed.   Hy spot met ons godsdiens, kerkgang en goeie werke, maar hy sidder wanneer ons bid!

Die wonder van gebed is dat die Here as Drie-enige God ten nouste by gebed betrokke is.   Die Heilige Gees lê versugtinge in ons hart waarna Christus dit na God se genadetroon neem wat dit op grond van Jesus se versoeningsoffer aan die kruis aanhoor.   Daarom is gebed baie soos ʼn posduif wat altyd sy pad terug huistoe vind – dit kom van die hemel af en keer weer daarheen terug.

Gebed is nie staties nie, maar lewendig.   Dit neem verskeie vorms aan.  Gebed kan bv. met skuldbelydenisse gesout of met dankseggings gegeur wees.   Dit kan ook deur middel van sang of selfs met trane by God bekend word.   Daar is feitlik net soveel soorte gebede as wat daar blomme in die veld is!

Een ding kan ons baie seker van wees - God geniet dit as ons soos kinders met Hom praat.  Daarom leer Jesus ons bid: “Onse Vader wat in die hemel is…” (Mt.6:9).   Geen geheim is te groot dat ons dit nie in God se oor kan fluister nie en geen wens te dwaas of te vermetel dat ons nie met Hom daaroor kan praat nie.  God luister na ons soos ʼn vader na sy kinders.

Gebed is nie net hoorbare woorde nie.   Die Skotse hervormer John Knox het een aand, diep bewus van Skotland se geestelike verval, van die kerk af oppad terug huistoe in die sneeu neergeval en vir ʼn uur roerloos in gebed bly lê.   Al hoorbare woorde wat hy geuiter het, was: “Here, gee vir my Skotland!” En God het!   Kort daarna het ʼn herlewing in Skotland uitgebreek.  Ja, egte gebed is om so op God ingestel te wees, dat jy nie eers agterkom dat jy bid nie.

Gebed is ook meer as blote woorde.  Selfs ʼn enkele traan is genoegsaam om ʼn gelowige se versugtinge aan God bekend te maak.  Vir ons hemelse Vader is geen smeking van sy kinders ooit tevergeefs nie.   Soos 'n vader vir sy kinders goed wil wees, wil God ook vir Syne goed wees.   Jesus leer ons om deur gebed goeie dinge van God te vra: “As julle wat sleg is, dan weet om goeie gawes aan julle kinders te gee, hoeveel te meer sal julle Vader wat in die hemele is, goeie dinge gee aan die wat Hom bid? “ (Mt.7:11).

Net so min as wat jy jou kind iets sal beloof wat jy nooit van plan is om vir hom te gee nie, net so min doen God dit aan sy kinders.   As Hy jou deur die Heilige Gees lei om vir iets besonders te bid, kan jy seker wees dat Hy dit wil gee!

God wou in die tyd van Elia na ʼn groot droogte reën oor Israel laat uitsak, maar  Elia moes eers daarvoor bid.   Samuel moes ook eers bid voordat Israel voorspoedig kon wees.  Daniël moes ook eers bid alvorens die Jode verlos kon word.  God het selfs heidene geseën nadat Paulus tot Hom gebid het.  Dis hoe God dikwels werk; Hy gee nie alvorens ons by Hom gevra het nie.

Gebed bereik nie net die sagste harte nie, maar breek selfs die hardste van harte.  By geleentheid was 'n padbouer besig om op sy knieë 'n granietblok met 'n hamer en klipbytel te breek toe ʼn predikant verbykom. "Jou werk is nogal baie soos myne; ek moet ook dikwels harde klippe breek" het die predikant gesê. "Dis nogal waar, dominee, maar as u harte van klip wil breek, sal u soos ek dit op u knieë, moet doen!"

Slegs gebede wat uit sondaars se harte kom, bereik God se hart.  Dit gaan nie oor die opsê van mooi woorde nie.   God word nie met die pouvere van mooi digterlike uitdrukkings beïndruk nie.   Daar is dikwels meer egte gebed in stamelaars se woorde as in ʼn welsprekende mens se vloeiende taalgebruik.

Gelowiges moet in die geloof bid.   Gebede sonder geloof is soos voëls sonder vlerke of bokke sonder pote - nutteloos.   Dis soos 'n amptelike dokument sonder die nodige handtekening of seël daarop en gevolglik onontvanklik.

Gelowiges moet doelgerig bid en versigtig wees vir stereotipering.  Sulke gebede tref nooit die teiken nie omdat dit nie rigting het nie.  Dis soos soldate wat rond en bont vuur en sonder om die teiken te tref.

Gelowiges moet ook volhardend bid.   Koue gebede verkry nie warm antwoorde nie.   Gelowiges leef nie altyd op dieselfde geestelike hoogte nie.   Daar kom dae dat dit vir jou voel asof jy deur koning Dawid se dal van doodskaduwee gaan en nie lus het om te bid nie.  Dis juis dan dat jy volhardend moet bid en God vra om jou van biddeloosheid te verlos.

Die profeet Jeremia het ervaar hoe gebed vanuit die diepste put tot in die hoogste hemel opstyg en God hom uit die modderput verlos waarin die koning hom laat gooi het.   Jeremia het nie hard na God geroep nie.  God is nader aan sy kind as wat ons dink.  Daar is geen afstand so kort as dié tussen God en ʼn bidder nie.

Daar is sekere genadegawes wat God nie vir ons op ʼn ander wyse as deur volhardende gebed gee nie.   Sekeres val soos 'n ryp vrug in ons skoot.  Vir ander moet jy die boom deeglik skud alvorens dit los.   God sal egter niks van sy kinders terughou as hulle reg daarvoor vra nie.   God trek nooit sy arm terug solank as wat jy opreg vra nie.

Gebede het al baie wonders laat plaasvind.   Moses het gebid en die plae het in Egipte opgehou (Ex.7-11).   Gelowiges het gebid en siekes is genees.  Sommige het selfs uit die dood opgestaan (1 Kon.17).   Ja, daar is geen ensiklopedie in die wêreld so groot soos dié van gebedsverhoring nie.  Wie opreg na God soek, soek nooit tevergeefs nie.  God beantwoord alle knielpos.

God gee altyd na sy voorneme en dikwels baie anders en selfs meer as wat ons van Hom vra.  Soms bid ons vir silwer en Hy gee dit nié -  net om daarna vir ons goud te gee.  Soms bid ons vir liggaamsgesondheid en Hy gee ons geestelike gesondheid.   Was dit nie vir Paulus se geestelike lewe beter toe God hom die nodige genade gegee het om die doring in die vlees te verdra nie?  God sê vir elke kind van Hom: "My genade is vir jou genoeg" (2 Kor.12:9).

Laat ons ook versigtig wees hoe ons bid.  As God nêrens in sy Woord 'n seën beloof nie, het ons geen reg om dit van Hom te vra en geen rede om dit van Hom te verwag nie.   Dit sal so vermetel wees soos iemand wat nie 'n batige bankbalans het nie maar nogtans geld opvra!

Moet ook nie nalaat om vir ander te bid nie.   Dis ʼn Bybelse opdrag: “...terwyl julle met alle gebed en smeking by elke geleentheid bid in die Gees, en juis daartoe waak met alle volharding en smeking vir al die heiliges” (Efes.6:18).  In I Thess.5:25 sê Paulus: “Broeders, bid vir ons”. Jy kan niemand 'n groter weldaad bewys as om vir hom te bid nie.   Dis ʼn bewys van die onderlinge liefde wat daar onder gelowiges moet wees.

Gelowiges moet ook nooit nalaat om vir hul stad, dorp of gemeenskap te bid nie -  hoe sleg dit ook al is.    Kyk hoe het Abraham by God vir Sodom en Gomorra se behoud gepleit!

Ons het nou gekyk na wat gebed is en nié is nie.  Die rede waarom God nie alle gebede verhoor nie het talle antwoorde.   Die probleem met die meeste is dat daar verkeerd gebid word.   Daar word òf nie na die wil van die Here gevra nie òf sy wil nie aanvaar nie.   Nog ʼn rede is dat baie mense nie bid nie maar bedel!   Ander wil weer vir God opdragte gee in plaas van vir diens aan te meld.    Die groot doel van gebed is om die Vader se wil te soek en Hom te vra dat dit ook ons wil sal word.

Gebed is nie daar om God te probeer gebruik nie, maar eerder om jouself aan God te gee.  Gebed is ook nie daar om God oor ons behoefte in te lig nie, maar om Hom te vra waar Hy ons benodig.   Gebed is die belydenis van ons eie onwaardigheid en swakheid.   Gebed is die hart van ons geestelike lewe; moenie dit verwaarloos nie!

Opsoek na inligting?

  • UBUNTU; Herbedink

    Die gonswoord van 'n dekade of wat gelede, nl 'Ubuntu', het 'n mens nuuskierig gemaak. Wat sou die mooiklinkende woord: 'u-bun-tu' wat blykbaar oornag groot handelswaarde ontwikkel het, werklik beteken? Nadat Desmond Tutu in 'n videosnit die betekenis verduidelik het as:'I am because we are' en Bill Clinton daarop probeer verbeter het met: 'I am because you are', kon dit nie anders nie. Dié saak moes ondersoek word.

    Na 'n ompad deur Afrika en selfs die antieke geskiedenis, is weer in die eie tyd, by uitsprake van Mbeki, Tutu, Steve Biko en andere uitgekom. Daarna is na Ubuntu en die wêreldpolitiek gekyk, maar ook na 'n ubuntuplan en ekonomiese seifbeskikking met die oog op oorlewing.

    Die skrywer, Tobie Hart, slaag met hierdie werk om die leser te boei met aktuele inligting wat elkeen raak. Ook die voorblad, met reënboog en standbeeld praat met die leser.

    Die boek, teen R260-00 per harde kopie kan bestel word by: Groep 7 Drukkers Hierdie e-posadres word van Spambotte beskerm. Jy moet JavaScript ontsper om dit te lees..         Die boek is ook in Engels beskikbaar as Ubuntu: Re-invented

     
  • BYBEL 1933/53-druk nou gratis

    Gelofteland is dankbaar om aan al ons lesers die 1933/53-uitgawe van die Bybel gratis te voorsien. Al wat u hoef te doen is om 'n e-pos na

    Hierdie e-posadres word van Spambotte beskerm. Jy moet JavaScript ontsper om dit te lees.

    te stuur met die versoek om die Bybel te ontvang, en ons sal dit aan u stuur.

     

    _____________________

     

     Laserskywe in stelle van 10 te koop

    VRYHEIDSBEDIENING

    Ds. Andre van den Berg werk sedert November 1990 weekliks met volksgenote in die gevangenis in Pretoria-Sentraal. Hy bied ʼn reeks laserskywe teen R200 (posgeld uitgesluit) per stel van 10 aan. Die opbrengs van hierdie verkope gaan vir Gevangenisbediening.

    Dit handel oor aktuele onderwerpe soos:

    1. Die lewe hiernamaals.
    2. Word verantwoordelik oud.
    3. Die pad na die ewigheid.
    4. Bied beproewing die hoof.
    5. Raad vir tieners.
    6. Gelowige kinderopvoeding.
    7. Oorwin depressie.
    8. Kikker jou huwelik op .
    9. Alle mense is nie gelyk nie.
    10. Homoseksualisme - ʼn gruwel vir God.

    Bestel by:

    E-pos: Hierdie e-posadres word van Spambotte beskerm. Jy moet JavaScript ontsper om dit te lees.

    Sel: 074 967 5187

    Bankbesonderhede:

    ABSA

    VRYHEIDSBEDIENING

    9062088855

    _______________

     

    Skryf in vir die gratis e-blad OORSIG EN REPLIEK

    'n Blad wat dmv verduidelikende agtergrond by die kern van ons volk se
    stryd uitkom.

    Kontak die redakteur by

    Hierdie e-posadres word van Spambotte beskerm. Jy moet JavaScript ontsper om dit te lees.

    Lees ons gereelde uittreksels daaruit hier op Gelofteland by OORSIG EN REPLIEK

    __________
     
    DIE HISTORIESE KOMPAS
    _________ 
     
    BOEKRESENSIE:

    Die Legkaart van ons Lewe – ‘n Boodskap van Hoop

    Lees meer oor dié getuienis by:

    DIE LEGKAART VAN ONS LEWE

    __________

    BOEKRESENSIE:

    DIE VOLMAAKTE REPUBLIEK – Christen-Teokratiese Separatisme

    Suid-Afrika verkeer tans in 'n kommerwekkende toestand omdat mense se kennis oor die Bybel en die Staat so verwater het dat land en volk as gevolg hiervan ten gronde gaan.

    Hierdie boek uit die pen van ds AE van den Berg, het in gedrukte vorm verskyn.  Dit bring helder perspektief oor rasseverskille en natuurlike skeiding wat sal lei tot die herstel van Suid-Afrika. Die land het 'n dringende behoefte wat landsburgers van geestelike denke sal laat verander en van onregte en gewaande vryheid sal bevry.

    Sinvolle besluite in die lig van God se Woord, en onophoudelik gebed dat bevryding spoedig verwesenlik word, is noodsaaklik. Politiek is erns en harde werk wat wet en orde handhaaf en durf nie in eerlose hande gelaat te word nie. God is 'n God van orde, en mense word aangemoedig om die koninkryk van God eerste te stel.

    U kan hierdie boek bestel by ds A E van den Berg

    Tel: 074 967 5187  of by

    vryheidsbediening

    @gmail.com

    Prys: R50-00

     
  •                                                                        ______________

     

    BOEKE TE KOOP

    ‘n Nuwe Trek: Terug na u God

    Die Oerteks van die lotsbepalende 1838-Gelofte

    J L du Toit & dr L du Toit

    'n Bundel oor die bronne vir die 1838-Gelofte is nou ook by Exclusive Books in Suid-Afrika beskikbaar: 

    Alhoewel die nuutste prys op Exclusive Books se netwerf tans R191 per boek is kan u dit vir so min as R60 per boek direk by Hierdie e-posadres word van Spambotte beskerm. Jy moet JavaScript ontsper om dit te lees.. bestel.

    Lees meer by: 'N NUWE TREK: TERUG NA GOD

    _______________

    ONDERSTEUN U VOLKSGENOTE IN DIE GEVANGENIS

    Wil u meer oor aktuele onderwerpe lees of vir iemand 'n besondere geskenk gee? Goeie voornemens;  Dink reg, leef reg; Moenie bekommer nie; Leuens; Woestyngedagtes, en Niks ontbreek nie, is van die aktuele onderwerpe wat in twee besondere preekbundels behandel word. Vir slegs R60 elk of R100 vir beide kan u 'n waardevolle bydrae maak vir u volksgenote in die gevangenis. Ondersteun hulle asseblief en bestel nou hierdie preekbundels by ds Andrè van den Berg by

    Hierdie e-posadres word van Spambotte beskerm. Jy moet JavaScript ontsper om dit te lees.

                                                                           ________________

     

    GOD PRAAT MET DIE BOEREVOLK – DEEL 2

    Hierdie bundel, net soos deel I, is saamgestel uit twintig van die beste boodskappe wat sterk op ons volkslewe gerig is. Die inhoud bestaan uit aktuele onderwerpe wat die daaglikse lewe van elke Christen raak. Die koste beloop slegs R60 (posgeld uitgesluit) en is 'n uitstekende geskenk vir die regte persoon. Die inkomste gaan in geheel aan gevangenisdiens vir ons volksgenote.
    Plaas u bestelling per e-pos by ds Andrè van den Berg by

    Hierdie e-posadres word van Spambotte beskerm. Jy moet JavaScript ontsper om dit te lees.

    of skakel hom by 074 967 5187

    ________________

    Bestel 'n uitstekende digbundel deur BOERIUS
    Volledige besonderhede hier:

    Gietoffers van my Siel


    _________________

    Hierdie e-posadres word van Spambotte beskerm. Jy moet JavaScript ontsper om dit te lees.

     
  •  

    DIE CHARISMATIESE GEVAAR
    Mense word so maklik deur dwaalleringe mislei. In hierdie boek word talle kwelvrae beantwoord.

VERGADERING-

PROSEDURES

(GRATIS)

Daar is min mense wat nog die waarde van 'n ordelike byeenkoms bedink en kan uitvoer. Sonder hierdie kennis en orde en gedissiplineerde toepassing daarvan sal 'n byeenkoms in wanorde verval en die doel van die vergadering nie bereik word nie. Die boekie kom handig te pas in alle omstandighede waar 'n vergadering van persone plaasvind, ongeag die sakelys of doel van die byeenkoms.

Klik hier om die boekie wat u op hoogte kan bring van korrekte vergaderingprosedures, gratis af te laai. Indien u van Windows 10 gebruik maak sal die inhoud outomaties onder die lêer "Downloads" geberg word en kan dit daar gehaal en gebêre word waar ookal dit maklik gevind kan word.

 

GRATIS E-BOEKE EN VERSBUNDELS OM AF TE LAAI:

 

As God volke aan hul eie lot oorlaat

Die waarheid oor ons volk en die Nuwe SA

Volksverraad geskryf deur adv. P.J. Pretorius

'n Oorblyfsel... deur genade alleen

Christen-Teokratiese Separatisme

Verse van Verset

Vreedsame Naasbestaan = Afsonderlike Ontwikkeling

No Ships in the Harbour

Ons heilsverhaal in die Ou Testament

Daniel

Evolusie - kan ek dit glo?

Petrus, die rots

Romeo en Juliet

Ester

Apokriewe - By modderpoele of suiwer fonteine?

Midsomernagdroom - Shakespeare in Afrikaans

Die Openbaring van Henog

Die Derde Tempel

Macbeth - Shakespeare in Afrikaans

Met ryperd en mauser

Goue strate het nie stof nie

Derdepoort

Die Laaste Pous

Josef

Rut

Drie Eeue van Onreg

Ons Geskiedenis

Engelse skandvlekke

Voortrekker-Pioniers in Oos-Transvaal

_______________

 

 

1919: VRYHEIDSDEPUTASIE KEER TERUG

1800: GRAAFF- REINETSE REBELLE GEVONNIS

1917: OOM JAPIE HELPMEKAAR

SKERP SLAGSPREUKE

(Lees die reeks by SKERP SLAGSPREUKE)

                                                                         __________________

 

AFRIKAANSE IDIOME EN GESEGDES

(Lees by AFRIKAANSE IDIOME EN GESEGDES - die hele reeks

                                                                         __________________                                                                  

In die sweet van sy aanskyn eet die Adamskind sy brood; in die sweet van 'n ander se aanskyn sy pastei.

Leer jou ambag so goed dat jy jou altyd kan verhuur aan 'n baas wat daar minder kennis van het as jy. Dan sal jy sy baas wees.

'n Presiese baas hou nie nalatige knegte lank nie. Dié wat hy nie wegja nie loop weg.

Maak in die somer hout bymekaar en sit in die winter by die vuur.

Besoekers aanlyn

Ons het 1413 gaste aanlyn