NUUTSTE BYDRAES

Gedagtes vir elke dag

Of lees almal by Gedagtes vir elke dag

"'n Man van valse streke saai tweedrag, en 'n kwaadstoker skei vriende van mekaar." Hoe goed ken ons nie hierdie kwaadstokery wat in Spreuke 16:28 beskryf word nie!

BOEDDHISME...

...Lig of duisternis?

Ds AE van den Berg

Suid-Afrika beleef tans ’n ontstellende invloei van Chinese in die land, mense wat oorweldigend Boeddhisties is.   Net buitekant Bronkhorstspruit is die grootste Boeddhistiese tempel in die Suidelike Halfrond gebou.  Alhoewel Boeddhisme Oosters van oorsprong is, vind dit onder Westerlinge toenemend aanhang.   Die akteur Richard Gere is byvoorbeeld ’n Boeddhis.

Die meeste Suid-Afrikaners weet maar min van Boeddhisme en besef nie watter vernietigende suigkrag hierdie stuk heidendom het nie.  Dis noodsaaklik dat ons ’n basiese kennis van Boeddhisme sal hê sodat ons enersyds kan waarsku en andersyds ’n getuienis teenoor hierdie mense kan lewer wat glo dat hulle die lig het, maar in werklikheid in die stikdonkerte van Satan ploeter.

Die ontstaan van Boeddhisme gaan terug tot ongeveer 560vC met die geboorte van Siddharta Guatama, die seun van ’n prins  wat oor ’n gebied tussen Indië en Nepal regeer het.   Sy naam beteken:  hy wat sy doel bereik het. Hy is eers later Boeddha genoem wat die verligte een beteken, ’n man wat baie tyd aan peinsing spandeer het en ’n bedel-bestaan gevoer het.   Hy word deur miljoene as die volmaakte mens gehuldig wat vir die mensdom die leer van volmaaktheid gebring het om na te volg.   Wie Boeddha volg, so glo hulle, moet dié leer met ander deel.

Boeddha was aanvanklik ’n Hindoe, maar soos wat Luther met die Roomse Kerk gebreek en ’n Hervorming van stapel gestuur het, het Boeddha teen Hindoeïsme in opstand gekom en ’n nuwe godsdiens begin.  Hy het byvoorbeeld die Hindoes se heilige geskrifte en kaste-stelsel verwerp en ontken dat ’n God (hoër geestelike wese) bestaan.

Boeddhisme glo nie aan verlossing nie.  Boeddha was self nie ’n god nie en is ook nie deur ’n god gestuur nie.   Boeddhisme is dus ’n godlose godsdiens en ’n godlose godsdiens is ’n goddelose godsdiens en derhalwe boos!

Boeddha word nie as middelaar of verlosser voorgehou nie.   Dit wat hy geleer het, word as belangriker beskou as wie hy was.   Daarom aanbid Boeddhiste nie die beeld van Boeddha nie, maar betoon hom biddende eer deur voor die beeld te buig en te bid dat hulle soos hy kan word.   Dit wat Boeddha geleer het, is mondelings oorgedra, deur monnike gememoriseer en eers 400 jaar na sy dood op skrif gestel.

Vir Christene beteken verlossing die bevryding van sondeskuld, maar nie vir Boeddhiste nie.   Vir hulle is verligting (nirvana) verlossing.  Dis wanneer mense dieselfde verligtende ervaring het as wat Boeddha onder die vyeboom ervaar het.

Boeddha het ’n paar reise onderneem en op een van hulle ’n monnik teëgekom wat niks meer as die bekertjie waarmee hy gebedel het, besit het nie.   Dit het hom geruk en laat besef dat die lewe om meer dinge as weelde en rykdom gaan.  Daarna het hy sy huis en gesin verlaat en ’n kluisenaarsbestaan gevoer met die hoop om lewenswysheid te bekom.   Al wat dit hom op die hals gehaal het, was swak gesondheid.   Toe hy eendag baie moedeloos onder ’n vyeboom gaan sit het, het hy ’n bo-natuurlike openbaring gehad wat hom insig in die lewe besorg het.   Daarom verwys sy volgelinge na hom as die verligte een.   Hierdie staat van verligting waarna alle Boeddhiste streef, word nirvana genoem.

Boeddha het sy belewenis aan mense begin vertel en duisende dissipels gemaak. Hy het vir 40 jaar in Indië as bedelmonnik gereis en mense geleer.  Hy was 80 jaar oud toe hy oorlede is.  Sy volgelinge vertel dat hy op skouspelagtige wyse in die hemel opgeneem is.  Let daarop dat beide Christendom en Boeddhisme ’n sentrale historiese mens as stigter gehad het, maar dat net Jesus uit die dood opgestaan en daarna aan mense verskyn het.   Ten tye van Boeddha se dood was Boeddhisme al gevestig.   Driehonderd jaar later het dit die hele Asië besmet.

Daar is mense wat beweer dat Boeddhisme nie veel van die Christelike leer verskil nie.   Dis ’n leuen!   Boeddha het homself nooit as ’n god nie, maar as ’n wegwyser vir mense beskou.    Hoe verskil dit nie van die Christendom nie!  Die Bybel leer dat Jesus self die Weg is: “Ek is die weg, die waarheid en die lewe; niemand kom na die Vader behalwe deur My nie” (Joh.14:6).   En wat meer is, die Seun van God:  “En daar kom ’n stem uit die hemel wat sê: Dit is my geliefde Seun in wie Ek ’n welbehae het” (Mt.3:17).   Ook dat Jesus en God een is: “Ek en die Vader is een” (Joh.10:30).   Niemand durf sê dat hy ’n Christen is sonder om te glo dat Jesus werklik God is nie!

Die probleem wat Christene met Boeddhisme het, is hulle siening van sonde.  Sonde is vir hulle ’n persoonlike misstap en nie ’n oortreding teen ’n heilige God nie, omdat hulle nie ’n God aanbid nie.   Wie dit glo, het geen behoefte aan ’n verlossing van sonde en regverdiging deur die ware God nie en gaan verlore!    Boeddhisme hou geensins rekening met die ontaarding van die mens nie.  Die Bybel leer ons dat sonde ’n probleem met ewige nagevolge is en dat Jesus die enigste Redder van ’n ewige verdoemenis is.   Boeddhiste het geen behoefte aan ’n Verlosser wat hulle van verdoemende sonde kan red nie.  Om die waarheid te sê, sien Boeddhiste die konsep van God as ’n hersenskim.

Boeddhiste glo ook nie aan ’n skepping of dat daar ’n einde aan die wêreld gaan kom nie omdat hulle aan reïnkarnasie glo; ’n eindelose sirkel van lewe en dood.   Christene daarenteen glo dat God sy Seun gestuur het om vir ons aan ’n kruis te sterf sodat ons nie in die ewige hel beland nie.  Hy het sy Seun gestuur om ons te leer dat ons nie alleen in die wêreld is nie, maar dat Iemand in die hemel ons liefhet.

Christene weet dat daar meer aan die lewe is as om gebore te word en te sterf.  “...maar wat nou geopenbaar is deur die verskyning van ons Verlosser, Jesus Christus, wat die dood tot niet gemaak het en die lewe en die onverderflikheid aan die lig gebring het deur die evangelie” (2 Tim.1:10).

Boeddhiste glo nie aan ’n hemel nie, maar dat mense deur verligting nirvana op aarde kan betree.  Gesien in die lig van Jesus se leer oor die hemel, is dit loutere onsin!   Jesus sê dat ons fisiese liggaam sterf, waarna ons siele na Hom toe gaan: “...want wanneer hulle uit die dode opstaan, trou hulle nie….maar is soos engele wat in die hemel is” (Mark.12:25).

Boeddhiste glo nie aan ’n siel nie; as jy sterf, word jy net weer in ’n ander liggaam gebore – reïnkarnasie.   Vir Boeddhiste is daar geen genadige Vader in die hemel wat sy Seun gestuur het om vir sondaars te sterf nie.   Dit alleen is al genoeg om Boeddhisme as ’n leerstelling van Satan te verwerp!

Die Boeddhiste se heilige geskrifte vergelyk nie naastenby met die Bybel nie.  Die geskiedenis van die Bybel is so oortuigend dat ons met vrymoedigheid kan sê dat om aan die Bybel te twyfel is om aan die geskiedenis self te twyfel.  Die Bybel is geskiedkundig die mees kontroleerbare boek van alle tye.

Die Christendom se sedeleer het geen gelyke nie omdat dit in die persoonlike karakter van God geanker is.   Hy is ’n persoonlike en goeie God, so ook alle optredes wat in lyn met sy goedheid is.  Dit wat daarvan afwyk, is boos.   Boeddhisme daarenteen het geen gronde om goed te leef nie!

Boeddha het geleer dat alle begeertes verkeerd en die wortel van lyding is.   Dis ’n leuen!   Die Christendom leer dat daar ook goeie begeertes is.  Liefde is byvoorbeeld die begeerte om goed aan ’n ander te doen: “Groter liefde het niemand as dit nie, dat iemand sy lewe vir sy vriende gee” (Joh.15:13).     Jy kan tog nie jou wederhelf liefhê sonder ’n begeerte na hom/haar nie.

Begeerte is goed indien dit reg gestuur word.  Paulus spoor gelowiges aan om die gawes van God te begeer: ”Maar beywer julle met die oog op die beste gawe...” (1 Kor.12:31).   In die Psalms hunker gelowiges na gemeenskap met God: ”Soos ’n hert wat smag na waterstrome, so smag my siel na U, o God!  My siel dors na God, na die lewende God…” (Ps.42:2,3).  Om alle begeertes onder een kam te skeer, is om die baba met die badwater uit te gooi!

Boeddhiste het ’n swak sondebesef en sien sonde as onkunde en bewustelike kwaaddoen, maar wat nie jou ewigheid raak nie, omdat jy gereïnkarneer word.    Die Bybel leer net die teenoorgestelde - geen sonde gaan ongestraf verby nie.   Die straf is alreeds betaal deur God wat mens geword het, ’n volmaakte lewe gelei en ’n dood gesterf het wat elkeen van ons verdien.   Ons kan net deur ’n lewenslange toewyding met God versoen wanneer ons deur die wedergeboorte nuut word en in ’n lewenslange verhouding met Jesus staan.  Dis al manier om van die ewige teregstelling gevrywaar te word – die nuutword in Jesus.  Nie bepeinsing, goeie werke of gebede kan sonde ongedaan maak nie.  Jesus is die enigste antwoord vir die mens se probleme.  Net Hy vereffen ons sondeskuld.

Gevolglik kan ons tot geen ander gevolgtrekking kom as dat die Christendom ons die van redding kan verseker nie.   Daar is geen ander pad na die hemel as deur Christus nie.   Wie iets anders leer, is ’n dienskneg van Satan!

Joh.14:1-6; 1 Kor.3:9-23

 

 

 

 

 

 

 

Opsoek na inligting?

  • UBUNTU; Herbedink

    Die gonswoord van 'n dekade of wat gelede, nl 'Ubuntu', het 'n mens nuuskierig gemaak. Wat sou die mooiklinkende woord: 'u-bun-tu' wat blykbaar oornag groot handelswaarde ontwikkel het, werklik beteken? Nadat Desmond Tutu in 'n videosnit die betekenis verduidelik het as:'I am because we are' en Bill Clinton daarop probeer verbeter het met: 'I am because you are', kon dit nie anders nie. Dié saak moes ondersoek word.

    Na 'n ompad deur Afrika en selfs die antieke geskiedenis, is weer in die eie tyd, by uitsprake van Mbeki, Tutu, Steve Biko en andere uitgekom. Daarna is na Ubuntu en die wêreldpolitiek gekyk, maar ook na 'n ubuntuplan en ekonomiese seifbeskikking met die oog op oorlewing.

    Die skrywer, Tobie Hart, slaag met hierdie werk om die leser te boei met aktuele inligting wat elkeen raak. Ook die voorblad, met reënboog en standbeeld praat met die leser.

    Die boek, teen R260-00 per harde kopie kan bestel word by: Groep 7 Drukkers Hierdie e-posadres word van Spambotte beskerm. Jy moet JavaScript ontsper om dit te lees..         Die boek is ook in Engels beskikbaar as Ubuntu: Re-invented

     
  • BYBEL 1933/53-druk nou gratis

    Gelofteland is dankbaar om aan al ons lesers die 1933/53-uitgawe van die Bybel gratis te voorsien. Al wat u hoef te doen is om 'n e-pos na

    Hierdie e-posadres word van Spambotte beskerm. Jy moet JavaScript ontsper om dit te lees.

    te stuur met die versoek om die Bybel te ontvang, en ons sal dit aan u stuur.

     

    _____________________

     

     Laserskywe in stelle van 10 te koop

    VRYHEIDSBEDIENING

    Ds. Andre van den Berg werk sedert November 1990 weekliks met volksgenote in die gevangenis in Pretoria-Sentraal. Hy bied ʼn reeks laserskywe teen R200 (posgeld uitgesluit) per stel van 10 aan. Die opbrengs van hierdie verkope gaan vir Gevangenisbediening.

    Dit handel oor aktuele onderwerpe soos:

    1. Die lewe hiernamaals.
    2. Word verantwoordelik oud.
    3. Die pad na die ewigheid.
    4. Bied beproewing die hoof.
    5. Raad vir tieners.
    6. Gelowige kinderopvoeding.
    7. Oorwin depressie.
    8. Kikker jou huwelik op .
    9. Alle mense is nie gelyk nie.
    10. Homoseksualisme - ʼn gruwel vir God.

    Bestel by:

    E-pos: Hierdie e-posadres word van Spambotte beskerm. Jy moet JavaScript ontsper om dit te lees.

    Sel: 074 967 5187

    Bankbesonderhede:

    ABSA

    VRYHEIDSBEDIENING

    9062088855

    _______________

     

    Skryf in vir die gratis e-blad OORSIG EN REPLIEK

    'n Blad wat dmv verduidelikende agtergrond by die kern van ons volk se
    stryd uitkom.

    Kontak die redakteur by

    Hierdie e-posadres word van Spambotte beskerm. Jy moet JavaScript ontsper om dit te lees.

    Lees ons gereelde uittreksels daaruit hier op Gelofteland by OORSIG EN REPLIEK

    __________
     
    DIE HISTORIESE KOMPAS
    _________ 
     
    BOEKRESENSIE:

    Die Legkaart van ons Lewe – ‘n Boodskap van Hoop

    Lees meer oor dié getuienis by:

    DIE LEGKAART VAN ONS LEWE

    __________

    BOEKRESENSIE:

    DIE VOLMAAKTE REPUBLIEK – Christen-Teokratiese Separatisme

    Suid-Afrika verkeer tans in 'n kommerwekkende toestand omdat mense se kennis oor die Bybel en die Staat so verwater het dat land en volk as gevolg hiervan ten gronde gaan.

    Hierdie boek uit die pen van ds AE van den Berg, het in gedrukte vorm verskyn.  Dit bring helder perspektief oor rasseverskille en natuurlike skeiding wat sal lei tot die herstel van Suid-Afrika. Die land het 'n dringende behoefte wat landsburgers van geestelike denke sal laat verander en van onregte en gewaande vryheid sal bevry.

    Sinvolle besluite in die lig van God se Woord, en onophoudelik gebed dat bevryding spoedig verwesenlik word, is noodsaaklik. Politiek is erns en harde werk wat wet en orde handhaaf en durf nie in eerlose hande gelaat te word nie. God is 'n God van orde, en mense word aangemoedig om die koninkryk van God eerste te stel.

    U kan hierdie boek bestel by ds A E van den Berg

    Tel: 074 967 5187  of by

    vryheidsbediening

    @gmail.com

    Prys: R50-00

     
  •                                                                        ______________

     

    BOEKE TE KOOP

    ‘n Nuwe Trek: Terug na u God

    Die Oerteks van die lotsbepalende 1838-Gelofte

    J L du Toit & dr L du Toit

    'n Bundel oor die bronne vir die 1838-Gelofte is nou ook by Exclusive Books in Suid-Afrika beskikbaar: 

    Alhoewel die nuutste prys op Exclusive Books se netwerf tans R191 per boek is kan u dit vir so min as R60 per boek direk by Hierdie e-posadres word van Spambotte beskerm. Jy moet JavaScript ontsper om dit te lees.. bestel.

    Lees meer by: 'N NUWE TREK: TERUG NA GOD

    _______________

    ONDERSTEUN U VOLKSGENOTE IN DIE GEVANGENIS

    Wil u meer oor aktuele onderwerpe lees of vir iemand 'n besondere geskenk gee? Goeie voornemens;  Dink reg, leef reg; Moenie bekommer nie; Leuens; Woestyngedagtes, en Niks ontbreek nie, is van die aktuele onderwerpe wat in twee besondere preekbundels behandel word. Vir slegs R60 elk of R100 vir beide kan u 'n waardevolle bydrae maak vir u volksgenote in die gevangenis. Ondersteun hulle asseblief en bestel nou hierdie preekbundels by ds Andrè van den Berg by

    Hierdie e-posadres word van Spambotte beskerm. Jy moet JavaScript ontsper om dit te lees.

                                                                           ________________

     

    GOD PRAAT MET DIE BOEREVOLK – DEEL 2

    Hierdie bundel, net soos deel I, is saamgestel uit twintig van die beste boodskappe wat sterk op ons volkslewe gerig is. Die inhoud bestaan uit aktuele onderwerpe wat die daaglikse lewe van elke Christen raak. Die koste beloop slegs R60 (posgeld uitgesluit) en is 'n uitstekende geskenk vir die regte persoon. Die inkomste gaan in geheel aan gevangenisdiens vir ons volksgenote.
    Plaas u bestelling per e-pos by ds Andrè van den Berg by

    Hierdie e-posadres word van Spambotte beskerm. Jy moet JavaScript ontsper om dit te lees.

    of skakel hom by 074 967 5187

    ________________

    Bestel 'n uitstekende digbundel deur BOERIUS
    Volledige besonderhede hier:

    Gietoffers van my Siel


    _________________

    Hierdie e-posadres word van Spambotte beskerm. Jy moet JavaScript ontsper om dit te lees.

     
  •  

    DIE CHARISMATIESE GEVAAR
    Mense word so maklik deur dwaalleringe mislei. In hierdie boek word talle kwelvrae beantwoord.

VERGADERING-

PROSEDURES

(GRATIS)

Daar is min mense wat nog die waarde van 'n ordelike byeenkoms bedink en kan uitvoer. Sonder hierdie kennis en orde en gedissiplineerde toepassing daarvan sal 'n byeenkoms in wanorde verval en die doel van die vergadering nie bereik word nie. Die boekie kom handig te pas in alle omstandighede waar 'n vergadering van persone plaasvind, ongeag die sakelys of doel van die byeenkoms.

Klik hier om die boekie wat u op hoogte kan bring van korrekte vergaderingprosedures, gratis af te laai. Indien u van Windows 10 gebruik maak sal die inhoud outomaties onder die lêer "Downloads" geberg word en kan dit daar gehaal en gebêre word waar ookal dit maklik gevind kan word.

 

GRATIS E-BOEKE EN VERSBUNDELS OM AF TE LAAI:

 

As God volke aan hul eie lot oorlaat

Die waarheid oor ons volk en die Nuwe SA

Volksverraad geskryf deur adv. P.J. Pretorius

'n Oorblyfsel... deur genade alleen

Christen-Teokratiese Separatisme

Verse van Verset

Vreedsame Naasbestaan = Afsonderlike Ontwikkeling

No Ships in the Harbour

Ons heilsverhaal in die Ou Testament

Daniel

Evolusie - kan ek dit glo?

Petrus, die rots

Romeo en Juliet

Ester

Apokriewe - By modderpoele of suiwer fonteine?

Midsomernagdroom - Shakespeare in Afrikaans

Die Openbaring van Henog

Die Derde Tempel

Macbeth - Shakespeare in Afrikaans

Met ryperd en mauser

Goue strate het nie stof nie

Derdepoort

Die Laaste Pous

Josef

Rut

Drie Eeue van Onreg

Ons Geskiedenis

Engelse skandvlekke

Voortrekker-Pioniers in Oos-Transvaal

_______________

 

 

1919: VRYHEIDSDEPUTASIE KEER TERUG

1800: GRAAFF- REINETSE REBELLE GEVONNIS

1917: OOM JAPIE HELPMEKAAR

SKERP SLAGSPREUKE

(Lees die reeks by SKERP SLAGSPREUKE)

                                                                         __________________

 

AFRIKAANSE IDIOME EN GESEGDES

(Lees by AFRIKAANSE IDIOME EN GESEGDES - die hele reeks

                                                                         __________________                                                                  

In die sweet van sy aanskyn eet die Adamskind sy brood; in die sweet van 'n ander se aanskyn sy pastei.

Leer jou ambag so goed dat jy jou altyd kan verhuur aan 'n baas wat daar minder kennis van het as jy. Dan sal jy sy baas wees.

'n Presiese baas hou nie nalatige knegte lank nie. Dié wat hy nie wegja nie loop weg.

Maak in die somer hout bymekaar en sit in die winter by die vuur.

Besoekers aanlyn

Ons het 1754 gaste aanlyn